Header Ads

Misteri Makhluk Misterius Berbulu Putih Diduga Peliharaan Dajjal


JalanTempo - New Kebenaran Berita Terkini " Misteri Makhluk Misterius Berbulu Putih Diduga Peliharaan Dajjal " Jika Makluk ini Al-Jasassah yang di sebut Rasullulah, bersiap sedialah UMAT ISLAM untuk hindari dari Fitnah DAJJAL yang mampu pukau fikiran anda untuk murtad sampai mati, Hanya Rasullulah dan ALLAH sahaja tahu.

Rasulullah Shallallahu Alaihi wa Sallam bersabda, "Demi Allah, sesungguhnya aku mengumpulkan kamu bukanlah untuk suatu khabar gembira atau khabar buruk, akan tetapi aku mengumpulkan kamu kerana Tamim Ad-Dari, yang dahulunya seorang laki-laki pemeluk agama Nasrani kini telah memeluk Islam dan berbai 'at kepadaku. Ia telah mengatakan sesuatu yang pernah aku katakan kepada kalian tentang Al-Masih Dajjal. Ia mengisahkan perjalanannya kepadaku bahawa ia belayar dengan sebuah kapal laut bersama 30 orang laki-laki dari kabilah Lakham dan Judzam. Kemudian mereka terumbang-ambing oleh ombak selama satu bulan. Hingga mereka terdampar di sebuah pulau di tengah laut di kawasan tempat terbenamnya matahari. Lalu mereka berehat di suatu tempat yang dekat dengan kapal.

Kemudian, mereka mendarat di pulau tersebut dan bertemu dengan seekor binatang yang berbulu lebat, sehingga mereka tidak dapat menganggarkan mana ekornya dan mana kepalanya, kerana tertutup oleh bulunya yang terlalu banyak.

Antara UMUR yang di panjangkan oleh ALLAH ADA 6 MAKLUK
1: Malaikat
2: Iblis
3: Dajjal
4: Nabi Isa
5: Yakjut ,Makjud
6: Al-Jasassah

Jika benar itu haiwan Al-Jasassah sudah ALLAH wafat kan , marilah kita beramal berdoa dari bertemu dengan dajjal... Agar kita di jaga dari pukau2 Dajjal lanaktullah.
Mudah-mudahan ini meleset dan bukan yang di katakan Rasulullah.

JalanTempo Telah merilis sebuah berita terkait mengenai Berita Kehidupan semoga bermanfaat untuk anda yang membaca nya.
Powered by Blogger.